Виконайте завдання на подвійному аркуші
(фото підписаної роботи надішліть мені в особисті повідомленя у Вайбер)
І
рівень
1.У
якому році Японія вийшла з міжнародної організації Ліги Націй?
А)
1929 р.;    Б) 1931 р.;    В) 1933 р.;    Г) 1937 р.
2.
Чим відрізнялися методи боротьби під час 
кампаній громадської непокори в Індії від національної революції в
Китаї?
А)
ненасильницькими методами боротьби за незалежність;
|  | 
В)
організацією збройного опору колонізаторам;
Г)
фізичними розправами над політичними супротивниками.
| 3.Укажіть прізвище зображеного на портреті державного діяча, якого стосується подана характеристика: « Керівник національно-визвольного руху в Туреччині, отримав прізвище Ататюрк ( «батько турків»), засновник і перший президент Турецької республіки». | 
А)
Мохандас Ганді;                              
Б) Мустафа Кемаль; 
  В) Джавахарлал Неру;                        Г) Мао Цзедун.
4.
Що стало результатом реформ Реза-шаха Пехлеві в Ірані?
 А) модернізація країни за європейським
зразком;     Б) скасування монополії на
зовнішню торгівлю;
В)
запровадження елементів планової економіки;  
Г) ліквідація протекціоністських митних тарифів.
5.
Хто став головнокомандуючим Національної революційної  армії Китаю в 1926 р.?
А)
Юань Шинай;    Б) Сунь Ятсен;            В) Чан Кайші;              Г) Мао Цзедун
6.Особливістю
економічних процесів у країнах Латинської Америки було те, що:
 А) основна маса селян володіла землями;
Б)
економіка країн Латинської Америки не вимагала інвестицій;
 В) у країнах Латинської Америки часто
відбувалися військові перевороти;
Г)
сільське господарство мало монокультурний характер.
ІІ
рівень
7.
Дайте визначення поняттю « рисові бунти».
8.Укажіть
завдання революції 1925 – 1927 рр. в Китаї.
1)
звільнення від колоніального поневолення;  
2) надання привілеїв іноземному капіталу;  
 3) розв’язання громадянської війни між
партіями Гоміндан і КПК;   4) вирішення
аграрного питання;   
5)
запровадження системи державного планування економіки;    6) політичне об’єднання країни
А)
1,4,6;    Б) 2,4,6 ;    В) 2,4,5;     Г) 3,5,6.
9.
Установіть відповідність між подією, яка відбувалася в країнах Сходу в
міжвоєнний період, та її наслідком.
| 1.
  «Рух 4 травня» в Китаї | А)
  розгортання боротьби за звільнення країни від іноземного панування | 
| 2.
  Меморандум Танака в Японії | Б)
  початок модернізації країни за європейським зразком | 
| 3.
  Національна революція в Туреччині | В)
  загострення релігійних та міжетнічних проблем у країні | 
| 4.
  Кампанії громадської непокори в Індії | Г)
  впровадження курсу на встановлення панування у Східній Азії | 
| Д)
  перетворення країни на домініон під зверхністю віце-короля | 
ІІІ
рівень.
10.
Встановіть хронологічну послідовність подій.
А)
проголошення незалежності Афганістану;
Б)Акт
управління Індією;
В)
Північний похід армії Гоміндан;
Г)
проголошення меморандуму Танака.
11.
З якою країною, періодом  та  яким подіями пов’язана поява  вислову «революція Шапки»? Як змінили ці
події життя цієї країни?
ІV рівень

 
Немає коментарів:
Дописати коментар