How many languages you know — that many times you are a person. Скільки мов ти знаєш-стільки разів ти людина. A different language is a different vision of life.Інша мова - це інше бачення життя (Фредеріко Фелліні). Who does not know foreign languages does not know anything about his own.Хто не знає іноземних мов, нічого не знає і про свою власну (Гете). To have another language is to possess a second soul.Володіти іншою мовою - це як мати другу душу. (Карл Великий).

Підсумковий урок з теми: Країни Азії та Латинської Америки

Виконайте завдання на подвійному аркуші 

(фото підписаної роботи надішліть мені в особисті повідомленя у Вайбер)

І рівень

1.У якому році Японія вийшла з міжнародної організації Ліги Націй?

А) 1929 р.;    Б) 1931 р.;    В) 1933 р.;    Г) 1937 р.

2. Чим відрізнялися методи боротьби під час  кампаній громадської непокори в Індії від національної революції в Китаї?

А) ненасильницькими методами боротьби за незалежність;

Б) проведенням масових мітингів, демонстрацій і страйків;

В) організацією збройного опору колонізаторам;

Г) фізичними розправами над політичними супротивниками.

3.Укажіть прізвище зображеного на портреті державного діяча, якого стосується подана характеристика: « Керівник національно-визвольного руху в Туреччині, отримав прізвище Ататюрк ( «батько турків»), засновник і перший президент Турецької республіки».

А) Мохандас Ганді;                               Б) Мустафа Кемаль;

  В) Джавахарлал Неру;                        Г) Мао Цзедун.

4. Що стало результатом реформ Реза-шаха Пехлеві в Ірані?

 А) модернізація країни за європейським зразком;     Б) скасування монополії на зовнішню торгівлю;

В) запровадження елементів планової економіки;   Г) ліквідація протекціоністських митних тарифів.

5. Хто став головнокомандуючим Національної революційної  армії Китаю в 1926 р.?

А) Юань Шинай;    Б) Сунь Ятсен;            В) Чан Кайші;              Г) Мао Цзедун

6.Особливістю економічних процесів у країнах Латинської Америки було те, що:

 А) основна маса селян володіла землями;

Б) економіка країн Латинської Америки не вимагала інвестицій;

 В) у країнах Латинської Америки часто відбувалися військові перевороти;

Г) сільське господарство мало монокультурний характер.

ІІ рівень

7. Дайте визначення поняттю « рисові бунти».

8.Укажіть завдання революції 1925 – 1927 рр. в Китаї.

1) звільнення від колоніального поневолення;   2) надання привілеїв іноземному капіталу; 

 3) розв’язання громадянської війни між партіями Гоміндан і КПК;   4) вирішення аграрного питання;  

5) запровадження системи державного планування економіки;    6) політичне об’єднання країни

А) 1,4,6;    Б) 2,4,6 ;    В) 2,4,5;     Г) 3,5,6.

9. Установіть відповідність між подією, яка відбувалася в країнах Сходу в міжвоєнний період, та її наслідком.

1. «Рух 4 травня» в Китаї

А) розгортання боротьби за звільнення країни від іноземного панування

2. Меморандум Танака в Японії

Б) початок модернізації країни за європейським зразком

3. Національна революція в Туреччині

В) загострення релігійних та міжетнічних проблем у країні

4. Кампанії громадської непокори в Індії

Г) впровадження курсу на встановлення панування у Східній Азії

Д) перетворення країни на домініон під зверхністю віце-короля

ІІІ рівень.

10. Встановіть хронологічну послідовність подій.

А) проголошення незалежності Афганістану;

Б)Акт управління Індією;

В) Північний похід армії Гоміндан;

Г) проголошення меморандуму Танака.

11. З якою країною, періодом  та  яким подіями пов’язана поява  вислову «революція Шапки»? Як змінили ці події життя цієї країни?

ІV рівень

12. Розкрийте суть Палестинської проблеми. Яким було її вирішення у 30-ті рр.. ХХ ст..?  Які мало наслідки для даного регіону?

Немає коментарів:

Дописати коментар