Виконайте завдання на подвійному аркуші
(фото підписаної роботи надішліть мені в особисті повідомленя у Вайбер)
І
рівень
1.У
якому році Японія вийшла з міжнародної організації Ліги Націй?
А)
1929 р.; Б) 1931 р.; В) 1933 р.; Г) 1937 р.
2.
Чим відрізнялися методи боротьби під час
кампаній громадської непокори в Індії від національної революції в
Китаї?
А)
ненасильницькими методами боротьби за незалежність;
|
В)
організацією збройного опору колонізаторам;
Г)
фізичними розправами над політичними супротивниками.
3.Укажіть прізвище зображеного на портреті державного діяча, якого стосується подана характеристика: « Керівник національно-визвольного руху в Туреччині, отримав прізвище Ататюрк ( «батько турків»), засновник і перший президент Турецької республіки». |
А)
Мохандас Ганді;
Б) Мустафа Кемаль;
В) Джавахарлал Неру; Г) Мао Цзедун.
4.
Що стало результатом реформ Реза-шаха Пехлеві в Ірані?
А) модернізація країни за європейським
зразком; Б) скасування монополії на
зовнішню торгівлю;
В)
запровадження елементів планової економіки;
Г) ліквідація протекціоністських митних тарифів.
5.
Хто став головнокомандуючим Національної революційної армії Китаю в 1926 р.?
А)
Юань Шинай; Б) Сунь Ятсен; В) Чан Кайші; Г) Мао Цзедун
6.Особливістю
економічних процесів у країнах Латинської Америки було те, що:
А) основна маса селян володіла землями;
Б)
економіка країн Латинської Америки не вимагала інвестицій;
В) у країнах Латинської Америки часто
відбувалися військові перевороти;
Г)
сільське господарство мало монокультурний характер.
ІІ
рівень
7.
Дайте визначення поняттю « рисові бунти».
8.Укажіть
завдання революції 1925 – 1927 рр. в Китаї.
1)
звільнення від колоніального поневолення;
2) надання привілеїв іноземному капіталу;
3) розв’язання громадянської війни між
партіями Гоміндан і КПК; 4) вирішення
аграрного питання;
5)
запровадження системи державного планування економіки; 6) політичне об’єднання країни
А)
1,4,6; Б) 2,4,6 ; В) 2,4,5; Г) 3,5,6.
9.
Установіть відповідність між подією, яка відбувалася в країнах Сходу в
міжвоєнний період, та її наслідком.
1.
«Рух 4 травня» в Китаї |
А)
розгортання боротьби за звільнення країни від іноземного панування |
2.
Меморандум Танака в Японії |
Б)
початок модернізації країни за європейським зразком |
3.
Національна революція в Туреччині |
В)
загострення релігійних та міжетнічних проблем у країні |
4.
Кампанії громадської непокори в Індії |
Г)
впровадження курсу на встановлення панування у Східній Азії |
Д)
перетворення країни на домініон під зверхністю віце-короля |
ІІІ
рівень.
10.
Встановіть хронологічну послідовність подій.
А)
проголошення незалежності Афганістану;
Б)Акт
управління Індією;
В)
Північний похід армії Гоміндан;
Г)
проголошення меморандуму Танака.
11.
З якою країною, періодом та яким подіями пов’язана поява вислову «революція Шапки»? Як змінили ці
події життя цієї країни?
ІV рівень
Немає коментарів:
Дописати коментар