How many languages you know — that many times you are a person. Скільки мов ти знаєш-стільки разів ти людина. A different language is a different vision of life.Інша мова - це інше бачення життя (Фредеріко Фелліні). Who does not know foreign languages does not know anything about his own.Хто не знає іноземних мов, нічого не знає і про свою власну (Гете). To have another language is to possess a second soul.Володіти іншою мовою - це як мати другу душу. (Карл Великий).

Директорська контрольна робота, І курс ІІ семестр

 Виконайте тестові завдання, відповідь запишіть

Роботу виконуємо на подвійному аркуші. Підписуємо так:

                                                     Директорська контрольна робота

                                                     із зарубіжної літератури

                                                     учня/учениці групи № ___ (І курс)

                                                     КПБЛ

                                                     професія: "_______"

                                                     ПІП

 Завдання

директорської контрольної роботи із зарубіжної літератури

І курс, ІІ семестр


 І - рівень


1. Модернізм як літературно-мистецький напрям сформувався :

А) кінець ХХ – початку ХХІст.;

Б) кінець XIX – початку XX ст.;

В) поч. ХХ ст..


2. Кому належить збірка поезій «Квіти зла»:

А) Ш.Бодлеру;

Б) В.Вітмену;

В) П.Верлену;

Г) А.Рембо?


3. Моріс Метерлінк належить до представників літератури :

А) Англії;

Б) Німеччини;

В) Бельгії;

Г)Франції.

 

4. Установіть послідовність подій у творі.

А у Царстві Майбутнього діти знайомляться з іще не народженими дітьми

Б діти зустрічають в лісі душі дерев і тварин

В Тільтіль і Мітіль вирушають у подорож

Г Синій птах знайшовся в будинку

 5. Дайте визначення поняття «символізм» .

  

ІІ - рівень


6. Чому поет назвав свою збірку «Квіти зла»?

7. Як ви розумієте  слова Верлена:«Найперше музика у слові»?

8. Установіть відповідність між образами та їхнім символічним значенням.


1 діти                                                 А символ щастя


2 Душа хліба                                     Б символ життєвих цінностей


3 померлі                                           В символ пам’яті


4 Синій птах                                       Г символ щастя


                                                           Д символ страху


ІІІ -  рівень


9. Розкрийте новаторство поетичної творчості А.Рембо.

10. Схарактеризуйте образ Тільтіля .

11. Розробіть свій варіант образу (риси обличчя, одяг, характер)            

   «Материнська Любов» (Материнська Турбота). Опишіть і обґрунтуйте свій вибір


 ІY рівень


А. Хто з поетів (Ш.Бодлер, П.Верлен, А. Рембо) справив на вас найбільше

враження? Поясніть саме чому цей поет.

Б.  Які асоціації викликають у вас голосні звуки? Спробуйте скласти

власну кольорову гаму голосних звуків і обґрунтувати свій вибір.

Написати есе, образ одну із запропонованих тем:

В. Напишіть есе на тему: «Світ природи у драмі-феєрії «Синій птах» Моріса Метерлінка»

Г. Напишіть есе на тему: «Актуальні проблеми у драмі-феєрії «Синій птах» Моріса Метерлінка».

Д. Напишіть есе на тему: «Краса людських стосунків у драмі-феєрії «Синій птах» Моріса Метерлінка».

Немає коментарів:

Дописати коментар