How many languages you know — that many times you are a person. Скільки мов ти знаєш-стільки разів ти людина. A different language is a different vision of life.Інша мова - це інше бачення життя (Фредеріко Фелліні). Who does not know foreign languages does not know anything about his own.Хто не знає іноземних мов, нічого не знає і про свою власну (Гете). To have another language is to possess a second soul.Володіти іншою мовою - це як мати другу душу. (Карл Великий).

Тема: Уживання похідних сполучників

 Перегляньте навчальне відео за посиланням:

11 клас. Українська мова. Уживання похідних сполучників


Запам'ятайте!

1. Тестова робота

- Виконайте тестове завдання. Запишіть відповідь

1. Виділене слово є сполучником і його слід писати разом у реченні

А Оголошено, (що)б усі прийшли вчасно.

Б (Що)б ви не думали, а я буду працювати.

В (Як)би краще виконати завдання?

Г (За)те її люблю, мою Україну убогу...

Д Не думай (про)те, що сталося.

2. Виділене слово не є сполучником і його слід писати окремо в реченні

А Людині треба, (що)б її робота залишалася після неї жити.

Б Не хочу я, (що)б знов пекла мене війна в журбі.

В (Як)би мені крила, у небо б злетіла.

Г Не знаю, (як)би склалась моя доля, коли б біля неї не стояла, мов благання, моя зажурена мати.

Д (Як)би хліб та одежа, їв би козак лежа.

3. Виділене слово є сполучником і його слід писати разом у реченні

А Що/б жить — ні в кого права не питаюсь.

Б Я люблю тебе, друже, за/те, що не можна тебе не любити.

В Як/би не крутила хуртовина, блисне промінь — крига розтає.

Г Співай же за мною про/те, як весною усе відживається знов.

Д Не грайся хлібом — то/ж/бо гріх.

4. Виділене слово є сполучником і його слід писати разом у реченні

А Ну що/б, здавалося, слова...

Б Як/же я тепер вернуся до батька, до матері?

В В криницю старості не заглядай, про/те, яким ти будеш, не гадай.

Г Що/б не робив, роби тільки найкраще!

Д Взимку холодно, за/те комарі не кусаються.



Немає коментарів:

Дописати коментар